Week 3

16 mei 2016 - Helsingborg, Zweden

Het was een zeer leerzame week hier in Helsingborg. Tot nu toe de drukste week van het jaar is ons verteld met 480 cc totaal op woensdag en daarvan 180 cc te verdelen. Normaal hoef je er, maar 60-80 te verdelen op een dag dus dit was flink pittig. Hiernaast hebben wij ook de kans gekregen om voor onze stage opdracht de vloer indeling hiervan te plannen. Dit hebben ik en Sem wel een tijdje over gedaan op dinsdagmiddag. We kregen wel hulp van onze stagebegeleider, maar de verantwoordelijkheid lag bij ons. Dit hield ook in dat wij op woensdag onze collega's aan moesten sturen en in de gaten houden of alles op de goede plek terecht kwam.

In de loop van de dag kom je toch problemen tegen en ook manieren die je beter had kunnen doen. Hier zullen wij ook de kans voor krijgen aangezien we dit nog een paar keer gaan doen.

Mijn volgende leerdoel is dan ook het plannen van een vloerindeling onder de knie te krijgen. Aan het eind van deze stage zal dit zeker gebeurt zijn.

Op onze vrije dag zijn wij ook met de boot naar Helsingor in Denemarken geweest. Dit gaat erg makkelijk aangezien dit maar 20 minuten varen is. De stad zelf ziet er wat ouder uit dan Helsingborg en heeft wat meer sfeer. We zijn ook bij een kasteel geweest waar blijkbaar het verhaal van Shakespeares Hamlet zich afspeelt.

Het was weer een prima weekje hier in Zweden

1. Frans:
    16 mei 2016
    Goed bezig daar! En zijn de mensen daar veel anders als bij ons. Als ik het zo lees gaat het aanpassen vrij makkelijk. Nog veel plezier.
  2. Nicolle Drost:
    22 mei 2016
    Goede culturele trips maken is ook belangrijk, Hamlet het stuk van Shakespeare, eigenlijk moet je het een keer gaan zien!
    Gave foto's Hugo!
    många hälsningar